Reklamacije

Želite da reklamirate neki od proizvoda koji ste poručili? Kontaktirajte nas putem mail-a info@eceger.rs, kako bismo rešili svaki problem vezan za proizvod i vašu porudzbinu. Rok za reklamaciju je 14 dana od dana dospeća pošiljke!

Povraćaj novca ili zamena proizvoda

Kupac ima dve mogućnosti u slučaju uspešne reklamacije. Povraćaj novca se vrši uplatom na tekući račun fizičkog lica koji nam dostavljate putem mail-a ili zamena proizvoda ukoliko kupac bude želeo.

Kako vratiti proizvod

Kada se reklamacija odobri potrebno je vratiti reklamiran proizvod u naše magacinske prostore. Proizvod mora imati originalno pakovanje u kome je poslat. Dalja uputstva će Vam biti dostavljena putem mail-a nakon odobrene reklamacije.

– potpune podatke osobe koja je izvršila porudžbinu (ime, prezime, adresu i broj telefona)
– proizvod u originalnoj neoštećenoj ambalaži
– plaćenu poštarinu i ostale troškove transporta ukoliko ih ima

Uslovi za reklamaciju

Reklamacija se neće uvažati ukoliko:

1. Se utvrdi da je proizvod nepravilno korišćen,
2. Je prošao rok za reklamaciju proizvoda,
3. Je proizvod namenjen za jednokratnu upotrebu.